Etiketler

26 Ekim 2010 Salı

Küçük Vampir Yolculuğa Çıkıyor / Angela Sommer-Bodenburg, Say Yayınları, 2008




Küçük Vampir Yolculuğa Çıkıyor / Angela Sommer-Bodenburg, Say Yayınları, 2008

Darüşşafaka Eğitim Kurumları Kütüphanesi kullanıcılarından Aysu Ataş bu kitabı çok sevmiş... Bakalım bu kitapla ilgili bize neler yazmış:

"Angela Sommer Bodenburg bu kitapla çoğu kitapseveri kendine bağlamış olmalı. Çünkü anlatımları sizin kendi düşüncelerinizle o ortamı yaratmanıza bile yardım ediyor. Ne kadar vampirlere inanmasam da bu kitap nasıl oluyorsa beni okumaya itiyor. Her satırı okuduğumda "sonra ne olabilir?" diye kendime soruyorsam o kitabı sevmişim demektir. Ve bu kitapta her satırda daha da heyecanlanıyorum. Ben bu kitapta en çok Anton ve Anna karakterlerini sevdim. Çünkü Anna çok sevimli ve bir vampire göre çok duygusal bir karakter. Anton ise benim gibi vampir öykülerini okumayı çok seviyor. Bu kitapta Anton, Rüdiger ve Anna'nın tatil kurma hayallerinden ve onları nasıl Nuhnebi Köy'e götüreciğini düşünüyorlar. Gerçekten kitabı okurken kalbiniz daha hızlı atmaya başlıyacak. Size bu kitabı okumanızı tavsiye ederim."

Aysu Ataş
Darüşşafaka Eğitim Kurumları
6 E Sınıfı Öğrencisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder